Що таке контекстна реклама?

Що таке контекстна реклама?

На сьогоднішній день практично всі знають, що таке контекстна реклама Google або Yandex. Проте ми вирішили написати цю коротку статтю, для тих, хто ще тільки робить перші кроки в просуванні свого бізнесу. Якщо ви не до кінця розібралися, як працює контекстна реклама, які переваги контекстної реклами та чи варто вкладати в неї гроші – стаття допоможе вам краще розібратися у цьому питанні.

Що таке контекстна реклама Google?

Контекстна реклама – це реклама в Google пошуку, яка заснована на змісті (контексті) вашого ключового запиту. Наприклад, ви шукаєте щось, що вам потрібно в даний момент. Бажаєте замовити піцу. Ви заходите в Google і введіть свій запит у рядок пошуку. "Замовити піцу" або "доставка піци" та в результаті отримуєте список сайтів, на яких ви можете замовити піцу. Зручно, чи не так?

что такое контекстная реклама

что такое контекстная реклама

Перші рядки пошукової видачі з позначкою реклама це і є контекстна реклама або як її ще називають - пошукова реклама в Google. Вигода для бізнесу від контекстної реклами очевидна. Якщо ви використовуєте даний вид реклами в інтернеті, то гарантовано залучатимете потенційних покупців, зацікавлених у вашому товарі або послузі. За допомогою контекстної реклами однаково успішно можна продавати як товари, і послуги.

Сайти, які йдуть далі, без позначки «реклама», називаються органічна видача гугл. Тобто сайти, які пошуковик визнав найбільш підходящими під ваш запит. Про те, що таке SEO – ви можете прочитати в іншій статті.

Що таке контекстна реклама та як вона працює?

Пошукова контекстна реклама це відмінний інструмент, який дозволяє швидко отримувати цільових відвідувачів на сайт і пропонувати їм саме те, що вони шукають зараз. Тим самим ви зможете продавати свої товари або послуги тим, кому вони дійсно цікаві. Використовуючи контекстну рекламу, ви швидко залучите клієнтів. Почнете розвивати свій бізнес. Оскільки рекламодавців багато, а місць у пошуковій видачі – обмежена кількість, контекстна реклама в Google працює за принципом аукціону. За частку секунди пошуковик проводить аукціон серед усіх рекламодавців, що конкурують між собою і видає рекламні оголошення.

 

Ключові характеристики контекстної реклами

  1. Контекстна реклама працює за принципом аукціону.
  2. Охоплює лише цільових (потенційних покупців), а не всіх користувачів інтернету.
  3. Контекстна реклама допомагає користувачам знайти вирішення їхньої проблеми, а рекламодавцю отримати потенційного клієнта.
  4. CTR – одна з ключових характеристик контекстної реклами. Показує співвідношення тих, хто здивував рекламне оголошення до тих, хто здійснив перехід по ньому. Чим вище CTR – тим якісніше настроювання вашої реклами. Високий CTR говорить про те, що ваша реклама – релевантна та корисна. Отже, вона має хороший потенціал залучення цільового трафіку.
  5. СРС - ціна за клік. Вартість за клік – також важлива метрика, її можна керувати вручну або в автоматичному режимі. З вартості кліка в контекстної рекламі, можна прорахувати рекламний бюджет, необхідний місяць. Висока вартість кліка говорить про високу конкуренцію або неправильні налаштування контекстної реклами. Щоб зменшити CPC, працюйте над якістю оголошень, релевантністю цільових сторінок тощо.
  6. Гнучкий рекламний бюджет. У контекстній рекламі ви можете керувати не лише налаштуваннями геотаргетингу, ключових слів та розкладом показу оголошень, але й бюджетом. Ви можете самостійно визначати рівень витрат виходячи з кількості клієнтів, яку ви хочете отримати.
  7. Прозора звітність та аналітика. Маючи доступ до рекламного облікового запису, ви можете в будь-який момент контролювати витрати, відстежувати ефективність та оптимізувати налаштування. Підключивши Google Analytics – ви будете мати повне уявлення про ефективність ключових слів, ваших відвідувачів та їхню поведінку на сайті.

Сервіси контекстної реклами

На сьогодні, в Україні найбільш популярний та ефективний сервіс контекстної реклами – Google Ads. У Росії Yandex Direct використовує близько 60%, а контекстною рекламою від Google користуються решта 40% Звичайно, є й інші сервіси контекстної реклами, наприклад, Mail ru. Але основні гравці все ж таки – Google та Yandex. Який сервіс використовувати – залежить від ваших цілей та географії просування.

Як дати рекламу в Google?

З'явилося бажання отримати клієнтів із пошукача? Тоді вам необхідно налаштувати контекстну рекламу в Google. Як це зробити? Є кілька варіантів: налаштувати контекстну рекламу самостійно, замовити контекстну рекламу в Києві в агентстві, замовити контекстну рекламу у фрілансера. Якщо ви хочете налаштувати контекстну рекламу самостійно, ми підготували покрокове керівництво: Контекстна реклама як налаштувати

А тепер по порядку.

Якщо ви хочете налаштувати контекстну рекламу самостійно, вам буде корисним це відео.

Але хочемо відразу попередити, щоб налаштувати контекстну рекламу і отримати результат, необхідно мати достатньо часу, щоб розібратися з багатьма речами. Починаючи з того, що таке контекстна реклама і як це працює, закінчуючи всіма тонкощами налаштування. У разі самостійного налаштування ви ризикуєте втратити час і гроші.

 

Якщо ви хочете піти дешевим шляхом, можете замовити контекстну рекламу у фрілансера. Знайти хорошого PPC спеціаліста (фахівця з контекстної реклами, спеціаліста із залучення платного трафіку на сайт) - завдання не з простих. До того ж більшість фрілансерів не дадуть вам ні договору, ні гарантій, а в деяких випадках ви зрозумієте, що витрачені гроші, а результату немає.

Замовити контекстну рекламу в агентстві - буде дорожче, ніж скористатися послугами фрілансера, але гарантій у вас буде більше. Якісні послуги контекстної реклами – вигідні та завжди приносять прибуток нашим клієнтам. Ми надаємо послуги контекстної реклами у найбільших містах України. Наприклад: Контекстна реклама Харків, Контекстна реклама Одеса, Львів, Дніпро. Оскільки ми маємо великий досвід роботи з різними сферами, ми можемо дати кваліфіковану консультацію і відповісти на всі питання, що вас цікавлять, з контекстної реклами.

Скільки коштує реклама в гугл – вартість контекстної реклами

Будь-то борд, сітілайт, будь-яка зовнішня реклама або реклама на телебаченні, або радіо - коштує грошей. Не виняток і контекстна реклама. Щоправда, на відміну традиційних рекламних каналів, вартість контекстної реклами дуже гнучка.

Якщо ви вирішили налаштувати контекстну рекламу самостійно, вартість контекстної реклами складатиметься виключно з рекламного бюджету, який ви готові виділити на просування. Якщо вирішите скористатися послугами агентства, то вартість контекстної реклами складатиметься з двох складових: рекламного бюджету та вартості послуг агентства (за налаштування та супровід рекламного облікового запису)

Вона розраховується виходячи зі сфери вашого бізнесу, конкурентності серед рекламодавців у вашому напрямку, періоду, на який потрібна реклама, географії показу рекламних оголошень та безлічі інших факторів, що впливають на ціну. Вартість кліку у контекстній рекламі – індивідуальна. І залежить від ключового слова, конкурентності, якості налаштування та багатьох інших факторів

 

Якщо вас цікавить, скільки коштує реклама в гугле, поставте це питання нашим фахівцям. Замовте зворотний дзвінок на сайті або заповніть форму на цій сторінці – і ми зв'яжемося з вами та обговоримо всі деталі проекту підготуємо прорахунок вартості та прогноз результату.

Переваги контекстної реклами.

Насамкінець, давайте розглянемо переваги контекстної реклами в Google

Оплата результату.

Ви платите лише за тих відвідувачів, які дійсно цікавляться вашою пропозицією, а не просто за покази рекламного оголошення або нецільових відвідувачів.

Можливість чіткого виміру результату.

Системи аналітики та звітності дозволяють розуміти, скільки ви витратили та скільки заробили, а також, що необхідно зробити, щоб покращити результат. Визначити ті ключові слова, які приносять найбільший прибуток і ефективно їх використовувати.

Терміни запуску.

Ваші рекламні оголошення з'являться відразу після модерації (перевірки на відповідності правилам Google Ads)

Платіть стільки, скільки хочете.

Ви можете самостійно визначити бюджет, який ви хочете використовувати для контекстної реклами.

Наше агентство інтернет-маркетингу надає якісні послуги контекстної реклами з гарантією результату, які ми прописуємо в договорі. Ми завжди на зв'язку, готові відповісти на запитання наших клієнтів, підготувати аналітику та звітність. Якщо вам потрібно налаштувати контекстну рекламу та зробити це професійно, ми допоможемо вам!

А якщо ви все ж таки вирішили освоїти Google Ads і налаштовувати контекстну рекламу самостійно, вам будуть корисні наші курси контекстної реклами.

Сподіваємося, ми допомогли вам розібратися, що таке контекстна реклама. Підписуйтесь на наш блог, щоб не пропустити цікаву та корисну інформацію.