КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА ЩО ЦЕ ТАКЕ ТА ЯК ПРАЦЮЄ

Контекстна реклама це просто. Ця стаття допоможе вам розібратися, що таке контекстна реклама та як вона працює.

 

ЩО ТАКЕ КОНТЕКСТНА РЕКЛАМА?

Сьогодні практично всі чули про такий інструмент залучення клієнтів з інтернету, як контекстна реклама. Проте, дійсно, не багато людей розуміються на тому, що таке контекстна реклама та як вона працює.

Що ж таке контекстна реклама? Контекстна реклама в Google це – вид реклами, який базується на пошуковому запиті користувача.  Наприклад, ви щось шукаєте в Google , те що вам зараз необхідно.

Бажаєте замовити крем. В пошуковий рядок ви вводите свій запит – купити крем для обличча. У відповідь отримуєте перелік сайтів, які пропонують вам те, що шукали. Зручно? Не тільки зручно, а й вигідно.

У виграші всі – корстувач, який знайшов вирішення своєї потреби та бізнес,  який залучив на сайт цільового користувача. Останній, з вєликою ймовірністью зробить своє замовлення.

контекстная реклама гугл

 

Контекстна реклама це

Перші рядки пошукової видачі з позначкою «реклама» це і є контекстна реклама або як її ще називають – пошукова реклама в Google. Вигода для бізнесу від контекстної реклами – очевидна. Якщо ви використовуєте цей вид реклами в інтернеті, то гарантовано будете отримувати потенційних покупців, зацікавлених в вашому товарі або послугах. За допомогою контекстної реклами однаково успішно можна продавати як товари, так і послуги.

Сайти, які йдуть далі, без позначки «реклама», називаються – органічна видача гугл. Туди потрапляють сайти, які оптимізували свої сторінки під пошкуові запити користувачів.

Більш детально, чим контекстна реклама відрізняється від SEO ви можете прочитати в нашому блозі

 

Що таке контекстна реклама та як вона працює?

Пошукова контекстна реклама це – відмінний інструмент, який дозволяє швидко отримувати цільових відвідувачів на сайт і пропонувати їм саме те, що вони шукають зараз. Тим самим, ви зможете продавати свої товари або послуги тим, кому вони дійсно цікаві.

Використовуючи контекстну рекламу, ви швидко почнете розвивати свій бізнес. Так як рекламодавців багато, а місць в пошуковій видачі – обмежена кількість, контекстна реклама в Google працює за принципом аукціону. За  секунди Гугл проводить аукціон серед усіх рекламодавців конкуруючих між собою і видає рекламні оголошення.

Характеристики контекстної реклами

  1. Контекстна реклама працює за принципом аукціону.
  2. Охоплює тільки цільових (потенційних покупців), а не всіх користувачів інтернету.
  3. Контекстна реклама допомагає користувачам знайти рішення їх проблеми, а рекламодавцю отримати потенційного клієнта.
  4. CTR – одна з ключових характеристик в контекстній рекламі. Показує співвідношення тих хто побачив рекламне оголошення до тих, хто здійснив перехід по ньому. Чим вище CTR – тим якісніше налаштування вашої реклами. Високий CTR говорить про те, що ваша реклама – релевантна і корисна. А значить, вона має хороший потенціал залучення цільового трафіку.
  5.  СРС – вартість за клік. Вартість за клік – також важлива метрика, нею можна керувати вручну або в автоматичному режимі. Виходячи з вартості кліка в контекстній рекламі, можна прорахувати рекламний бюджет, необхідний на місяць. Висока вартість кліка говорить про високу конкуренцію або неправильне налаштуваннях контекстної реклами. Щоб домогтися зниження CPC працюйте над якістью оголошень, релевантністью цільових сторінок і т.д.
  6. Гнучкий рекламний бюджет. У контекстній рекламі, ви можете керувати не тільки налаштуваннями геотаргетинга, ключових слів і розкладом показу оголошень, але і бюджетом. Ви самостійно можете визначати рівень витрат виходячи з кількості клієнтів, яких ви хочете отримати.
  7. Прозора звітність та аналітика. Маючи доступ до рекламного аккаунту, ви можете в будь-який момент контролювати витрати, відстежувати ефективність і оптимізувати налаштування. Підключивши Google Analytics – ви будете мати повне уявлення про ефективність ключових слів, ваших відвідувачів і їх поведінці на сайті.
Сервіси контекстної реклами

На сьогодні, в Україні найбільш популярний і ефективний сервіс контекстної реклами – Google Ads. У Росії – Yandex Direct використовує близько 60%, а контекстною рекламою від Google користуються інші 40% Звичайно, є й інші сервіси контекстної реклами, наприклад, Mail ru. Але основні гравці все ж – Google і Yandex. Який сервіс використовувати – залежить від ваших цілей і географії просування.