Як просувати сайт на Тільда

Поделиться в соц. сетях

Як просувати сайт на Тільда

Ви створили сайт на Тільда і зрозуміли, що сам по собі сайт клієнтів не призводить і сайт потрібно просувати? Відмінно, ми підготували статтю, як просувати сайт на Тільда, щоб ви змогли залучати клієнтів в свій бізнес.

КАК ПРОДВИГАТЬ САЙТ НА ТИЛЬДЕ: ВАРИАНТЫ ПРОДВИЖЕНИЯ 

Як і будь-який інший сайт, сайт на Tilda можна просувати наступними способами:

Це класичні інструменти інтернет маркетингу. Для того, щоб відповісти в повній мірі, як просувати сайт на Тільда, необхідно спочатку зрозуміти, який товар або послугу ви плануєте просувати (продавати)

Є товари, які погано просуваються за допомогою контекстної реклами, так як попит на них – досить малий. Іншими словами їх практично ніхто не шукає.

Якщо ви не знаєте, як це перевірити, ми підкажемо. Зареєструйте рекламний аккаунт в системі Google Ads, зайдіть в розділ “Інструменти” і вибирайте планувальник ключових слів. З його допомогою, ви зможете перевірити, як часто люди

ищут ваш товар или услуг.

как продвигать сайт на тильде

Для цього необхідно вбити кілька варіантів, як люди можуть шукати ваш товар або послуг, вказати географію, для якої ви хочете отримати статистику і також мову, якою ви хочете отримати цю інформацію.

Після цього ви отримаєте статистику, яка допоможе вам оцінити попит і зрозуміти, як часто люди шукають в пошуку Google вашу пропозицію.

Оцінити ви зможете не тільки обсяг ринку і конкуренцію, але і зрозуміти, який рекламний бюджет вам необхідний для успішного просування за допомогою контекстної реклами. Хочете дізнатися, як налаштувати ефективну рекламу в Google? Реєструйтеся на наш онлайн майстер клас і ви отримаєте не тільки технічні знання “ЯК”, але і зрозумієте, що відрізняє ефективні рекламні кампанії від тих, які працюють в збиток.

 

 

Як просувається САЙТ НА Тільда ЗА ДОПОМОГОЮ СОЦІАЛЬНИХ МЕРЕЖ

Ви створили сайт перевірили статистику за розкладом і вирішили, що контекстна реклама – це дорого і для вас не має ніякої доцільності?

Чи не турбуйтеся, відмінним варіантом просування сайту на Тільда ​​і залучення клієнтів може описати таргетована реклама Facebook або Instagram.

Але, потрібно розуміти, що вона працює за іншим принципом. У соцмережі люди не приходять для того, щоб купити ваш товар або послугу. Поставте себе на місце звичайного відвідувача ФБ або Інстаграм. Що ви робите в соцмережах? Правильно, читаєте новини, дивіться фотографії друзів, спілкуєтеся.

Специфіка соцмереж така. Тому реклама “в лоб” із закликом до дії “КУПИ” або “ЗАМОВ” зараз тут не працює. Якщо і працює то тільки для певної категорії. Коли рішення про покуп прінімаеться моментально. Тому трафік з соцмереж ще називають “Холодним”. Тобто таким, який необхідно прогрівати. Що це означає?

Все досить просто. Вага маркетинг – це “Знаю”, “Хочу”, “Купую”. Вам необхідно провести вашого потенційного клієнта від обізнаності до зацікавленості, від зацікавленості до бажання і від бажання до покупки.

Іншими словами, вибудувати певну воронку. Так само, для успішного просування в соціальних мережах слід пам’ятати про три складових ефективних рекламних кампаній в Facebook Instagram. Це: таргетинг, оффер і креатив. Що це означає?

Таргетинг – це те, кому ви показуєте вашу рекламу. Якщо ви налаштували таргетинг неправильно, то ви будете показувати вашу рекламу не тим людям або достатній широкої аудиторії. У свою чергу це призведе до значних витрат.

Оффер – це те, що ви пропонуєте. Якщо ваш оффер погано упакований, він не цікавий і т.д, навіть при правильному націлення ви отримаєте результат значно гірше, ніж якби оффер був складений правильним чином.

Креатив – це ваше рекламне оголошення. Мистецтво створити якісний креатив – це не тільки вміння підібрати якісну картинку або зробити колаж в фотошопі. Для створення ефективного і продає креативу вам потрібно також написати пару рядків тексту, який би чіпляв вашу аудиторію.

Звичайно, це далеко не всі хитрощі успішного СММ просування та реклами в соціальних мережах. Для того, щоб максимально швидко і в повній мірі освоїти маркетинг в соціальних мережах, ми рекомендуємо пройти курси SMM

Ці твердження відносяться не тільки до теми як просувати сайт на Тільда ​​за допомогою соцмереж, але і для інших сайтів. Хочете докладніше дізнатися, як ефективно просуватися за допомогою таргетированной реклами? Реєструйтеся на наш інтенсив.

 

SEO просування сайту на Tilda

Порядок виконання пошукової оптимізації однаковий для всіх.

1. Визначтеся з темою

2. Вивчіть конкурентів

3. Складіть семантичне ядро

4. Вибрати доменне ім’я

5. Створюйте контент

6. Виконуйте внутрішню і зовнішню оптимізацію вашого сайту

Якщо коротко то це виглядає так. Але варто пам’ятати, що сео просування сайту – процес не швидкий. Це означає, що якщо ви почали просування вашого сайту і все робите правильно, то при найкращих розкладах, перші результати ви помітите не раніше ніж через 3-6 місяців. Ще гірше якщо домен новий.

SEO просування сайту на Тільда ​​пов’язано з рядом обмежень, які має сам конструктор і система. Для повноцінного і ефективного просування сайту, ми рекомендуємо перенести ваш проект на CMS і сторонній хостинг. Так ви отримаєте можливість керувати значно більшою кількістю параметрів, які впливають на швидкість і якість просування сайту

Тепер ви знаєте, як просувати сайт на Тільда ​​і можете вибрати підходящий варіант саме вам.

Замість висновку

Насправді, важливо не те який сайт ви плануєте просувати. Сайт зроблений на конструкторі, сайт на шаблоні вордпресс або самопісний сайт. Важливо правильно визначити канал просування і розуміти, як побудувати структуру сайту таким чином щоб отримати максимум конверсій. Адже конструктор сайту – це інструмент з допомогою якого ви створюєте сайт, а не маркетолог, який точно знає який сайт буде конвертувати трафік в Ліди, а ліди в клієнтів

 

Поделиться в соц. сетях

Copyright 2017 MARKETINGSYSTEMS.COM.UA ©